23 december, 2013

Fashion favorites!

Fashion favorites!

Het is winter en dat betekent natuurlijk tijd om nieuwe kleding te kopen. Zelf ga ik altijd graag rond de feestdagen naar Amsterdam, omdat ik daar bijna altijd slaag. Daarnaast is het altijd super gezellig met al de versierde lichtjes rondom de stad. Mijn nieuwe aanwinsten laat ik daarom zien in deze blog.
Samen met Laura de Fluiter hebben wij apart onze eigen favoriete kleding items uitgezocht van de afgelopen maanden. Hier hebben we ieder setjes van gemaakt. Gastblogger Nico Hofstra heeft deze setjes gefotografeerd. 

 Laura's setje 1.




 Bij dit setje ging Laura voor een lieve uitstraling. Tegelijkertijd is het setje chique, elegant en klassiek. Vooral de combinatie met het kanten shirtje en het rokje past perfect bij elkaar. De vlecht in haar haar zorgt voor de finishing touch. 

Shirt: New Look
Rokje: H&M
Ketting: Stylists own

Bianca's setje 1. 

Voor deze stijl heb ik gekozen voor een stoere look. De knalrode trui zorgt ervoor dat de  totale look niet te donker wordt. Het foute printje van deze trui vond ik super.  Bij de Urban Outfitters hebben ze nog meer leuke foute wintertruien. Als je er nog nooit bent geweest, shame on you!  De Dr. Martens zijn geweldig om een stoere look mee af te maken. 

Trui: Urban Outfitters.
Broek: H&M
Schoenen: Dr. Martens
Ketting: Primark.
Ring: Six.




Laura's setje 2.

Voor Laura haar tweede setje heeft ze gekozen voor een zakelijke en een elegante stijl. De bril voegt als accessoire veel toe aan deze stijl. De rode lippenstift zorgt voor de elegantie. Met dit setje wilde Laura een keer buiten haar comfort zone gaan, omdat ze normaal dit niet draagt. 

  Blouse: G-star.
Rokje: H&M.
Ring: Vivienne Westwood.
Schoenen: Van Haren.
Lippenstift: Rimmel Apoca lips Big Bang.

Bianca's setje 2


 Deze look wilde ik "fout" laten uitstralen in combinatie met "lief". De trui doet me denken aan de jaren zestig, waar ze vele foute prints hadden. De Dr. Martens heb ik ditmaal weer erbij aangetrokken, omdat het een leuke tegenstelling is tegenover het liefdes thema. 

 Trui: Primark.
Broek: LTB jeans.
Schoenen: Dr. Martens.
Ketting: Rinsma Fashion Plaza.
Lippenstift: Kate Moss Rimmel No. 1.



Laura's setje 3

De foto zegt eigenlijk al genoeg, stoer en punk. Dat wilde Laura met dit setje uitstralen. Vooral de leren jas en de studs op de laarzen zorgen ervoor dat het complete thema wordt uitgewerkt. Het bloesje voegt iets meer kleur toe aan het setje. En natuurlijk weer de red lips.

Jas: Sluisleder.
Blouse: H&M.
Broekje: H&M.
Schoenen: Poellman.


Bianca's setje 3

Ja hoor, weer de hartjes. Ik merk dat ik wel erg veel kleding heb met hartjes erop. Maar who cares! Ik heb gekozen voor een kokerrok om het nog meer vrouwelijk te maken. De bril zorgt voor de "nerd" look, die ik zelf hier erg leuk bij vind passen. 

Trui: Primark.
Rok: H&M.
Ring: H&M.


Laura's setje 4 

Laura zag deze jas en kon hem niet laten hangen. Ook al is de jas niet erg praktisch om aan te doen vanwege de kleur, ze is er helemaal weg van. Super elegant, wat mij betreft!

Jas: Mango.
Schoenen: Van Haren.


Dat waren alle setjes alweer! Helaas pindakaas. Stuur een reactie om me te laten weten wat je van deze post vond! :) Wij vonden het in ieder geval erg leuk om te doen! Ik wil Nico bedanken voor zijn inzet als fotograaf voor deze shoot. En wie weet, komt er snel weer een nieuwe fotoshoot aan :)
xoxo,
B. 

Dit is de vierde blogpost van de 5 speciale blogposts alweer :'( Elke dag zal er een nieuwe blogpost worden geplaatst, 5 dagen achter elkaar! Dus check morgen voor de laatste! Geen verdriet, want ik blijf gewoon doorgaan met bloggen hoor!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen